Utmattande måndag!

ja denna måndag har faktiskt varit lite utmattande på jobb. Jag var tröttare än vanligt i morse och sen på jobb när jag kom till att vakna så blev det full show med alla ungarna och lite stirrigt kände jag. Hänger inte riktigt med i rutiner osv än. När det sen var dax för rast så skulle Madde ut och promenera en sväng för hon hade kli i kroppen, fick för sig att sluta röka idag. Jag hängde på för vädret var soligt och vi behövde prata av oss lite. Men när vi kom tillbaks och jag satte mig i personalrummet i väntan på kaffet så kom tröttheten över mig. Jisses vad matt jag blev. Som tur var så fick jag tillbaka energi och slutade sedan halv 5. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Ska bli så skönt att börja 9.30 imorgon, jag stänger så slutar kl 18. Men skönt med sovmorgon :) på onsdag ska jag öppna isället och då börjar jag 6.30 phu vad jag får köra tidigt då. Men sen slutar jag kl 15 och det ska bli sååå skönt också :) Mycket jobb nu, framför allt i huvudet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0