phu vad skönt med lördag..

Började jobba i onsdags och snacka om att det varit krävande dessa dagar.. lite vimsigt och sådär och jag försöker greppa rutinerna som inte verkar vara så fasta.. det har kännts bättre iaf för var dag eftersom jag lär känna barnen mer och mer och samtidigt lär mig hur verksamheten ser ut. Men alla intryck osv gör att man blir ganska trött och slut i huvudet.
Igår kväll träffades vi också från arbetslaget i skolan hos Madde för att äta och fira vår examen.. jag slutade jobba 16 och sen var det bara till att köra hem, handla, göra sig klar och fara till Limhamn igen. Snacka om att jag var trött ett tag efter vi ätit och sådär, det var vi alla! Nästa gång får det bli en lördag så man inte hamnar i koma efter halva kvällen :P Idag är det iaf skönt att vara hemma och ta det lugnt och samla alla intryck ifrån veckan. Hjärtat är iväg med soko och lämnar en bil någonstans högre upp i landet. Hoppas inte han blir för sen så vi hinner ha lite tid tillsammans också idag. Nu har jag tänkt att dammsuga lite kanske, tvätta och duscha.. får se vilket och vad jag känner för. Klä på mig ordentligt och gå Ut med Rocky iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0