kalas dag för gerry

Idag är Gerrys födelsedag. 25 år gammal nu min lille lillebror som är större än mig :P söndag som det är så blev det kaffe och kak kalas hemma hos han o pappa. Paula är också här för hans födelsedag.
Vi har ju fått lite snö också! :D som tyvärr kommer och går kan man säga. Hade gärna sett att det låg kvar lite faktiskt. Imorgon är det då måndag och första veckan i resten av mitt liv :P Det är möte på förskolan imorgon som jag också tänkte gå på. Möte på jobb hahaa känns helt underbart att säga faktiskt. Mitt eget jobb, möte på jobb :) ja jag ser faktiskt fram emot det :) Det lär jag väl inte göra om 6 mån kanske men ändå :P Innan mötet blir det kaffe och skitsnack hos Madde, kan behövas :P blir nog en trevlig måndag. Trevlig kväll!!


Rocky älskar snö!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0