ojoj ooj..

ja som jag är trött emellanåt! idag har varit en seg dag med irritationen utanpå. Men vafan, vissa bara retar gallfeber på en ibland. Är man då redan inte på humör och ur stöt så blir det ännu värre. Hade utan problem kunnat gå hem direkt efter lunch idag.. men näää min stäng dag såklart. Vilket betyder att jag slutade kl 18 och sen har vi typ hunnit prata lite, äta och dricka kaffe.. måste nu ut och mata katterna och sen rasta Rocky för jag öppnar ju imorgon.. kl halv 7. Bläää.. hoppas veckan går fort. Ska bli skönt att sluta tidigt imorn iaf. Måste dock gå kl 14 (ist för 15) för att jag ska ta cellprov kl 15. Sådär kul.. Men längtar ändå till imorn eftermiddag. Och allra mest till Måndag, får min LÖN då!!! :D Ska bli såå underbart :D Nya skor står på lappen och även byxor. Har en ny telefon också förresten! samsung Galaxy S2. den är super fin :) faktiskt mycket nöjd hittills. Vet inte hur jag skriver till bloggen från den bara än :P Nä, dax för kvällsrutinerna innan sovdax :) Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0