Hej Lördagkväll..

Äntligen kväll! Idag har jag, sjuk och febrig, varit i lägenheten och tagit nästan allt som fanns kvar. Det var inte så mycket men tillräckligt för att bli helt slut. Jag har fått hjälp av mamma också med att städa där. Vi är nästan klara får jag väl säga. Men fy fan rent ut sagt vad jobbigt det är när man är febrig och näsan rinner och man nyser stup i kvarten. Nu är jag för tusan helt sårig nästan :(  Under tiden vi var i lägenheten så var Johan och hämtade de två resterande pallarna med ved som vi köpt. Vi köpte fem men kunde bara ta med oss tre hem när vi var där första gången. Nu är det busväder och regn så vilken tur att vi fick lagt plast över dem! Och att där ligger pressenning (eller hur det stavas) över de andra.
Nu har jag tv:n på och "så mycket bättre". Jag tycker det är ett mysigt program att titta på faktiskt. Men vissa av dem är tråkiga enligt min mening. Bland annat Eva och Mikael.. eller ja, det är väl dem. Jag älskar Jason och Laleh också. Vilken känsla Laleh har i låtarna när hon gör om dem. Helt fantastiskt! Andras texter får liksom ett annat liv när hon sjunger tycker jag. Fiint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0