Finaste Rocky!

Tänk att han har varit med mig i nästan 6 år. 6 år av mitt livs resa har jag delat med honom. Tanken på att han en dag inte kommer finns med mig längre gör att jag får ont i magen o får tårar i ögonen. Hemskt kommer det att vara! Men tyvärr är det baksidan av att ha hund. Man får istället tänka på allt man får uppleva tillsammans och ta vara på tiden man har tillsammans. Det är en sak jag måste bli bättre på. Att ta vara på glädjen i stunder som snabbt försvinner förbi. <3


Tänk att han har varit med mig i nästan 6 år. 6 år av mitt livs resa har jag delat med honom. Tanken på att han en dag inte kommer finns med mig längre gör att jag får ont i magen o får tårar i ögonen. Hemskt kommer det att vara! Men tyvärr är det baksidan av att ha hund. Man får istället tänka på allt man får uppleva tillsammans och ta vara på tiden man har tillsammans. Det är en sak jag måste bli bättre på. Att ta vara på glädjen i stunder som snabbt försvinner förbi. <3


   
High Five!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0