Då var det fredag..

Jaha då var det fredag. Skönt att det är lördag imorgon så jag slipper att missa en dag till på praktiken. Är hemma idag också och tror inte jag hade fixat att gå dit imorgon. Mår inte alls bra, var längesedan jag var såhär förkyld. Näsan rinner verkligen hela tiden och så mycket som jag nyst idag har jag nog inte gjort på hela året. Jag är trött och det är kallt men som tur är värmer spisen mig. Jag blir så stressad när jag är sjuk. Känner att jag har så mycket att göra som jag inte klarar av och som klumpar ihop sig till när jag är bättre. Speciellt nu eftersm vi renoverar i köket, måste hämta ved i helgen och jag måste ta det som är kvar i lägenheten och städa klart den i helgen. Den ska besiktigas på måndag och sen ska den nya hyresgästen ta över den 1/12. Vilket också betyder att denna hyran slipper jag betala! Helt underbart att hon ville ha den tidigare eftersom mitt kontrakt egentligen inte gått ut förrän den 1/1 annars.
Jag längtar lite efter mitt hjärta idag. Ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lugnt och mysa. Det behöver vi båda två. Ska bli såå skönt! Trevlig helg!



Bilden är inte så bra och det ser annorlunda ut nu. Men spisen och mys värmen är densamma! :-)



Denna bilden togs för mer än 4 år sedan då vi bara träffats några månader! Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0