Lucia !

Idag är det Lucia och vi hann precis sjuga klart innan ösregnet i stormandet började. På förkolan då. Stackars barn var alldeles blöta när vi kom ner till våra avdelningar igen. Lucia firande utomhus är sådär kul :/ deras senare firande för föräldrar blev inställt pga ovädret. Hur kul hade det varit liksom. Finns inget alternativ eftersom vi inte hade fått plats inne. Vi fick iaf bakat pepparkakor och fikat lussebullar på eftermiddagen. Supermysigt :) Men sen när jag kom hem var det mindre kul.. 
kommer hem och går in genom dörren. Ingen Rocky som möter mig överlycklig i hallen.. Fortsätter gå in och börjar kalla på honom, men det kommer ingen. Då knyter det sig i magen på mig och jag börjar promenera runt i huset samtidigt som jag kallar.. men nä! Vad fan har hänt med Rocky?! Ligger han någonstans livlös eller vad är det frågan om?! Då ser jag att det ganska nyligen satts eld i spisen och ringer till min kära sambo. Vilken lättnad! Han har varit hemma tidigare och kidnappat hunden! Pust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0