Julafton imorgon! utan snö :(

ja det är faktiskt trisst att vi inte har nån snö.. det tillhör julen tycker jag. Man får iaf mer julstämning med lite snö. Aja, får göra det bästa av det ändå :) idag har vi fixat sista julklapparna och köpt fika till imorgon. Mamma, pappa och gerry kommer hem till oss på förmiddagen och fikar och byter klappar. Ska bli mysigt och skönt faktiskt. Och kul att de kan komma hit istället för att vi ska köra land o rike runt.. Vi ska nämligen till johans mor på etermiddagen. Så det blir att fira jul i bunkeflo detta året. Blir säkert trevligt :) vi har inte träffat alla av dem som ska dit innan men det verkar va mest ungdomar :P Mitt problem är mer vad jag ska ha på mig :/ faktiskt inte så enkelt alltid. På juldagen ska vi sen till farmor och farfar och annandagen till johans far. Fullt schema kan man säga.. Pappa vill nog gärna att vi kommer hem där med en kväll.. Tyvärr kan vi inte vara överallt. Ikväll ska det iaf städas lite, göras lite gottis till imorn och så ska vi mysa hemma bara :) Alla klappar är inslaga och ligger fint under vår "gran" :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0