har en mycket envis förkylning..

..som inte vill försvinna! Inte nog med att jag var helt slut och sov förbi alla klockor som ringde i morse, förkylningen är precis densamma också :( Idag fick bli en sjukdag som förhoppningsvis skall göra susen. Irriterande att missa vft dagar bara! Något som är mer irriterande är att min bil också är sjuk på något vis. Den kunde inte valt ett sämre läge att klydda på! Måste ju kunna köra till Klågerup men vet inte hur jag ska lösa det. Vågar inte köra med den. Den låter konstigt, oljan ser konstig ut och den bör nog inte köras med :( Så satans typiskt! Som om jag har pengar att lägga på den nu! Aja.. får ju lösa sig på något vis.
I helgen har pappa dragit sladdar och el till oss i köket. Blir så bra faktiskt. Stor skillnad mot innan när allt var katastrof, både elen och resten av köket :P Vi har fått in vedpallarna i garaget också. det var bara tre som fick plats dock, så den fjärde pallen står ute unden pressenning och vi får ta slut på den först. Just det! Vi har fått upp julslinga runt ytterdörren också. Så fint det blev! Riktigt mysigt :) Ska ta en bild sen! Börjar känna julkänsla här ute också :) bara lite snö som fattas ;) Nä, nu ska jag faktiskt ta mig tid att läsa lite. Är dålig på att lägga tid på boken, borde läsa mer! Tillsammans med lite kaffe ska jag nu plocka fram boken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0