God förmiddag lördag...

sååå kallt det är! Men så glad jag är att det är lördag! Har varit en påfrestande vecka och min förkylning är fortfarande envis. Så denna helg behövs verkligen för att hämta nya krafter. Nästa vecka är min sista vft vecka! Wohoo allra sista alltså! Ska aldrig mer vara en praktikant! Nä minsann, ska skicka iväg fler jobbansökningar och hoppas verkligen att jag hittar min framtida arbetsplats snart.
Om en stund ska jag hämta hem min bil. Pappa har meckat och fixat med den så den mår lite bättre nu. Men har nog ändå snart gjort sitt, tyvärr :( Efter det ska jag antingen köra till svågertorp för att köpa lite julklappar eller kör jag hem och sädar och pysslar hemma. Får se vad jag känner för :) Ikväll är det tänkt att vi ska på födelsedags gille/middag hos Alex. Vet dock inte ens när :/ Men men, Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0