En lägenhet fattigare!!

Igår kväll lämnade jag över mina lägenhets nycklar till en ny hyresgäst! Sista tiden har jag längtat efter det så att jag skulle bli klar och slippa stressen av att fara dit och hämta saker och städa mm. Så att jag slapp betala hyran där också. Jag har tidigare trott att det skulle vara tyngre för mig att lämna den ifrån mig än vad det faktiskt var. Visst känns det lite konstigt men samtidigt skönt. Nu kan jag äntligen börja göra mig hemmastadd här på riktigt. Jag behöver inte känna stressen mer utan kan koncentrera mig på vårt nya gemensamma hem :)
Min förkylning envisas fortfarande och det är ganska tröttsamt under dagarna på vft:n. Men jag måste dit och det går ju bra men man är mer mör än vanligt. Idag har det varit bus väder ute så vi var inne mer än vanligt, vilket var väldigt skönt. Blåst ocg regn är inte en trevlig kombination enligt min smak. Men som värst var det i söndags då det var orkan! Det trillade för bövelen ett träd på gårdsplanen! Vilken tur att det inte träffade bilarna! Jag tog foto som jag ska lägga upp senare, har inte lagt över dem till datorn än.
Imorgon är det äntligen fredag och vi ska kanske gå på bio :) det var ganska längesen nu faktiskt. Men vi får se hur vi känner imorgon kväll. Sen ser jag fram en helg utan att behöva fara till lägenheten! Jag ska Ta hand om vårt nya hem i helgen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0