en dag kvar!

Imorgon är det fredag och min sista praktik dag! Jag har endast 3 sjukdagar att ta igen och sen ska jag aldrig mer vara praktikant!! Jag är också så glad över att jag varit på just denna avdelning och kunde inte hamnat på ett bättre ställe, Jag har utvecklats enormt mycket och trivts jätte bra :) Måste fixa julklappar till mina fina handledare! Attans att jag inte hunnit än.
Idag har vi varit på Entré också. Johan fick köpt nya byxor och en sjal men hitta jag något NÄ DÅ! Har tittat efter klänning eftersom vi ska på julbord på lördag. Men inte en endaste passar ju mig för helvete! Antingen är de för stora i midjan eller för små över brösten :( Trodde inte det skulle vara så svårt faktiskt.. får kanske tänka om och ha kjol.. Men jag vill ju så gärna ha en ny fin klänning som passar! Suck.. Får väl se hur det blir.
Vi har en liten gran också som min sambo är mycket stolt över :P måste säga att det är mysigt ändå faktiskt :)
En mini gran med hemmagjord fot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0