Det snöar idag!! :D

ja det är sant! det har snöat sen jag gick upp! kanske inte så mycket men ändå :) det har lagt sig lite på gräs träd och bil. jag hoppas hoppas att det blir mer! vet inte varför men jag tycker det är mysigt med snö :) och jag tycker det är trevligare än regn och lera som vi haft hur länge som helst. Allt blir så skitigt då, framförallt Rocky. Så snö är mycket mer Rocky-vänligt väder :P
Igår var jag i stan och köpte lite julklappar. Skönt att ha de flesta fixade faktiskt. Dock blev hjärtats paket lite dyrare än tänkt så får se till att budgetten räcker till de kanske 2 klappar jag har kvar att köpa. Men jag tror nog att det är värt det, han lär nog gilla sin julklapp i år mer än tidigare ;) Hoppas jag iaf. Min envisa förklylning är tillbaka lite igen.. börjar bli riktigt trött på att vara dålig nu. Johan är  också lite förkyld nu. Hoppas vi är bättre till lördag iaf.
Ja och i lördags var vi förresten på julbord och sen hamnade vi på swing in... nä jag är inte där än! Min ålder kändes utanför, för att inte tala om johan,jenny och olivers! haha men det var ganska kul ändå. johan fick till och med låna en kavaj på plats för utan skjorta eller kavaj fick man inte komma in :/ Fredrik snackade med dem(såklart) och det fixade sig :P Nä nu blir det till att äta lite och sen plugga. Vill inte ha något hänga över mig till jul ju! Trevlig snö-dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0